Nye Financial Services i USA Helse

SSON taler til Susir Kumar (MD & konsernsjef, Intelenet) og Suresh Ramani (President - Nord-Amerika Salg og drift Intelenet) om outsourcing trender for neste år, oppkjøp av fangenskap sentre av BPO og hvordan endringer i den amerikanske helsevesenet representerer muligheter for Intelenet.

SSON: La oss starte med en titt på BPO generelt. Vi er bare ser baksiden slutten av en global resesjon - Hvordan har dette påvirket Intelenet de siste månedene?

Susir Kumar: OK. En BPO er egentlig bak
Hva vi først så denne innledende fasen av dette hele Lavkonjunkturen ble volumreduksjon, og en hel masse selskaper å være svært bekymret for om de ville overleve gjennom denne fasen av lavkonjunktur eller ikke. Slik at alle startet strategizing rundt hvordan å overleve. Vi hadde et sett med selskaper som mente ved å ta visse handlinger ville de overleve, og så hadde vi et sett av selskaper som var ganske bekymret for å overleve. Slik at i enkelte bedrifter faktisk vi så noen drastisk tiltak blir tatt, og nå folk var ikke ventet den tradisjonelle outsourcing avtaler. De spurte oss "Fortell oss hvordan du kan akselerere kostnadsbesparelser prosessen? Jeg vet du kan gi oss 50% reduksjon av kostnader etter 18 måneder: er det slik at du kan gi oss 30% akkurat nå? " Slik at det var en helt ny forventning som kom i, og eg trur etter de første seks månedene av lavkonjunktur vi så mange selskaper som kommer ut med spørsmålet, [så] vi måtte endre vårt verdimålsetningene eller våre tilbud til kunder og prospekter ... Deretter begynte vi å observere, over de neste seks måneder til omkring ni månedene, at disse selskapene gjorde hurtigere beslutninger: i fortiden ville det ta alt fra seks til 18 måneder for å ta en beslutning om outsourcing eller offshoring, men i denne fasen vi var se bedrifter tar beslutninger så fort som to eller tre måneder.

Vi la merke til at klienter som hadde satt ut omtrent 15% eller 20%, var alle å snakke med oss om hvordan de kan øke outsourcing / offshoring prosentpoeng og får deres kostnadene nede, så vi også gikk etter hvert selskapet som hadde satt ut bare en liten -komponent vi fortalte dem at "ja, i dette tilfellet du sparer $ 5,000,000 i året, eller $ 10000000 i året; her er en annen mulighet hvor du kan akselerere-og øke omfanget av offshoring-og outsourcing,-og du kan spare potensielt doble eller tredoble beløpet som du nå lagrer. " Det tredje tingen som vi så var, [før nedgangstider] folk ville ikke gjøre en offshoring, eller outsourcing vedtak om lagring var, sier, mindre enn 40%. I det nye miljøet vi sett at selv om man ga en verdi forslag til besparelser på 15%, ville folk ta en beslutning. Tre år siden vi aldri skulle gå til en bedrift hvis verdien proposition var bare 15% sparing.

Jeg tror nå vi er i den fasen - der fra bunnen våre kunder har faktisk vokst ca 5 til 10%, så vi har allerede sett flere kort blir utstedt, blir mer lån gis, flere mennesker reiser, i reisebransjen segmentet som vi håndterer er, vi ser mye av etterspørselen kommer opp. Og i de siste seks månedene de fleste av selskapene som har forminsket sin egen arbeidskraft, er alle tro at det skal være en viss vekst i de neste seks til 12 måneder. Enskjønt, er disse selskapene ikke overbevist om at denne veksten skal være bærekraftig, mennesker er generelt mener at 2012 er der de vil se en vekst lik det de så i 2007-2008. Så verdien proposition som vi tilbyr til våre kunder er: 'dere har kommet ut med en plan for neste år som snakker om 10% vekst i forhold til bunnen, snarere enn du bygge din egen kapasitet og folk hvorfor ikke du ser til å jobbe hos oss, fordi du kan skru på springen eller slå av kran med oss mens det er vanskeligere for dere å gjøre det i ditt miljø der det er dyrere og mer regulert. "

SSON: Gleder meg så, Susir, hva nå ser du som den største utfordringene outsourcing tilbydere? Og hvordan er du posisjonere Intelenet å overvinne disse?

SK: Bare for å gi deg en oppsummering: det siste, sier 18 måneder til 20 måneder, har vi faktisk sett en reduksjon eller en sammentrekning av vår eksisterende virksomhet på rundt 10% til 15%. Men det er nye krav som er utligne dette krymping, og netto-netto vi fortsatt ser en 10% vekst. Den gode nyheten er at folk gjør hurtigere beslutninger og se på outsourcing mer. På grunn av disse flere årsaker og det faktum at vi gir dem kapasitet som en verdi i stedet enn bare pris, har det vært en vekst i våre eksisterende til ny virksomhet, i den grad på nesten 25%, som etter utligne de 10% -15% krymping utgjør fortsatt 10% netto vekst. Slik som den nederste linjen i hele greia.

Folk er også forhandler mer. Og folk har faktisk testet markedet i de siste 18 til 24 måneder og prøver å presse litt mer ut av tjenesteleverandører som oss. Når de kom inn gjennom denne fasen av nedgangstider og spurte oss for en 5% eller 10% rabatt, ga vi det for dem ettersom dette er langsiktige relasjoner, og vi må gjengjelde i noen form i sin tid vanskelighetsgrad. Nu dette blir en ny norm for priser.

Vi har også lært i de siste 18 måneder eller 24 måneder på å kjøre operasjonene mer effektivt. Så hva vi har å fortelle kunder i det siste atten månedene er "ok, dere vil ha en 10% rabatt, vi gir deg 10% avslag. Men ikke diktere for meg med tanke på hvor virksomheten skal drives fra, hva som bør være spennet av kontroll, hva som bør være hva slags teknologi - du fortelle meg hva som er resultatet du ønsker, i form av effektivitet, det gjelder behandlingstid, i form av nøyaktighet, og la meg bestemme hvordan og hvor å kjøre operasjoner, så skal jeg gi deg 10% rabatt. " Så hva har skjedd de siste 18-24 månedene er at vi har fått frihet til å bestemme hvordan du kjører og fra hvor du vil kjøre operasjonen.

Net-net, men vi har redusert pris, har vi kunnet få samme margin som hva vi får i det siste ..

En annen stor utfordring er at folk spør etter mer og mer økonomisk strukturert tilbud, i stedet for vanlige outsourcing som er en per-FT pris eller en per-transaksjon pris, det er å bli litt mer komplisert. De er be oss om å finansiere redundans, er de be oss om å finansiere sette opp kostnader, er det noen kunder som spør oss til å ta et utfall-prising, og vi tar mer og mer av det. Jeg mener fra en risiko perspektiv er vi nå må faktor i om i det hele har vi finansierer redundans - og om kontrakten er sagt over en periode på 5 år, dersom det faktisk blir sagt opp før det, så vi ikke må dekke hele finansieringen av redundans som vi har gjort.

Selskaper er også komme og fortelle oss, "gutter, bare ta vår drift lås lager og fat, og dere bestemmer onshore / offshore mix, osv: Dette er hva vi ønsker som utfall." Og hva det betyr for oss, er investering, overtar risikoen for pensjoner for disse ansatte og kostnader forbundet med bare å justere den nye virksomheten som vi kjøper ut med vår virksomhet, og så videre og så videre. I de siste seks månedene har vi gjort cirka fem oppkjøp for bare back-end driften av en bedrift. Og det har alltid utfordringen for integrering - og risikoen.

SSON: Det er et interessant poeng: i det øyeblikket vi ser mye BPOs kjøpe inn felles tjenester fanger, for eksempel bevisst og UBS: er det noe på agendaen for 2010?

SK: Ja de har, og faktisk er en av fordelene vi har er vi ikke et børsnotert selskap og å være en del av Blackstone, vi har tilgang til kapital. Når du kjøper en back office av eksisterende virksomhet, det du trenger er kapital, og evne til å ta virkningen på P & Ls for første seks måneder eller et år for å kjøpe ut selskapet.

For eksempel, hvis jeg var kjøper back office av et eksisterende selskap, ville selskapet forventer en reduksjon i kostnader til, si, 20%. I det øyeblikk du kjøper den og du begynner fakturering 20% mindre dagen etter, er du faktisk pådra seg et tap i bøkene dine, fordi kostnadsstrukturen og måten virksomheten er utformet må du bruke for eksempel 100 og du bare faktisk fakturering klienten rundt 90. Det er et hull i P & L. Først etter rundt seks måneder til ett år vil du begynne å redusere kostnadene dine, vil du begynne bygge effektivitet i prosessene, og så videre og så videre, og du vil kunne få ned kostnadene fra 100 til, si, 80 eller så - og fordi kunden betaler 90, begynner du å gjøre en fortjeneste på 10. Hva dette betyr for oss er det vil påvirke vår P & L står for en periode på ett år. Men fordi vi ikke er listet det egentlig ingen rolle til oss, og det gode ting er, normalt når du gjør en transaksjon som dette vi spør dem om lock-in - for å gi oss en forpliktelse av virksomheten for en periode . Og som sagt vi gjorde om fem transaksjoner i de siste seks månedene: alle de fem transaksjonene har kommet med en inntekt forpliktelse for en periode. Du vil se oss gjøre mer, og flere av disse typer avtaler både onshore og offshore.

SSON: Hvem har du gjort transaksjoner med de siste fem månedene?

SK: Vi har gjort en transaksjon til en av de store bankene, er vi i ferd med å avslutte en transaksjon i Storbritannia. Vi kjøpte to fangene fra reisebyråer, kjøpte vi en fange fra en stor bank vi til å kjøpe en svært stor fange fra et transportfirma i Storbritannia og vi har også kjøpt annet selskap i butikklokaler, rimelig stort: cirka 200 -300 seter.

SSON: Flytte på, Susir - la oss ta en kikk på helsetjenester? Vi kjører dette en amerikansk helsepersonell serie med Intelenet, kan du gi oss noen innsikt i det arbeidet du gjør rett i dette rommet?

SK: Det er to ting. For det første har Blackstone ti selskaper i helsevesenet plass i USA, enten på leverandøren siden og betaleren side. For det andre ser vi mot regulatoriske endringer som skjer i USA: Det nye regelverket vil innebære dersom en person i USA går og gjelder for forsikringen, den personen har til å få en forsikringspolise. I dag De kan bare gå og fortelle en kunde at det ikke vil gi forsikringsdekning i det hele tatt. The Obama administrasjonen åpner seg forsikring i at tidligere kunne forsikringsselskaper bare gi forsikring for folk i en bestemt jurisdiksjon - som kan være en spesiell tilstand, f.eks staten Arizona. Nu har de tillatt disse forsikring spillerne til å gi forsikringer over hele USA.

Derfor tar Arizona igjen for eksempel - sier det var fire store forsikringsselskaper gir helseforsikring, plutselig i dag er det bedrifter fra New York som utsteder politikk på Arizona, er det selskaper i Texas utstede retningslinjer i Arizona. Antallet selskaper som faktisk providing Forsikringene har gått opp i medhold av denne nye forskriften. Så i suammary, de kan ikke nekte folk dekning og konkurranse har faktisk gått opp. I kraft av dette mener vi at både forsikringen betalere og forsikring tilbydere vil ha en implikasjon på kostnader og lønnsomhet.

En ny koden er også foreskrevet. Hvis du ser på noen medisinsk diagnose eller prosedyre i USA og over hele verden, må den være kodifisert. For eksempel hvis en person blir diagnostisert med fire plager, hver av disse må kodes, eller om noen kirurgi har blitt utført på en bestemt person så dette igjen må kodes. Dette koding bidrar til å holde medisinske poster, samt bidrar til å betale forsikringsselskapet og sykehus - så forsikringsselskaper bruker denne koden til å finne ut hvor mye du skal betale for sykehus basert på hva plager de har. Nu Denne koden gjennomgå en endring fra det som kalles en ICD9 til en ICD10 som øker og endrer måten ting blir kodifisert.

Så hva betyr alt dette bety for bedrifter? For det første, vil de trenger for å omskolere sitt folk i koding, de må endre systemer som de bruker for koding og fordi antall koder har gått opp, må de få flere i koding. Regjeringa vil overvåke betalere og tilbydere for å sikre at koding er gjort på riktig måte. Alt dette vil føre til en enorm innvirkning på helsetjenester selskapene i form av kostnader og lønnsomhet, slik at verdien forslag på dette punkt i tiden er at vi kan komme inn og hjelpe til med kodifisering. Du behøver ikke å trene folk ved utgangen ditt, fordi vi kan enten få disse menneskene på land i USA eller kan vi hjelpe deg med en offshore-løsning. Når du gir en offshore-løsning, kommer prisen ned - eller den hjelper med den nye saken vi har i form av konkurranse og universell tilgang. Som vi har tilgang til de ti selskapene i Blackstone porteføljen, er vi allerede gjør jobber for noen av dem, kan vi bare utnytte denne kompetansen og få i hele marked. Så grunnen til at vi fokuserer på USA, en, å dra fordel av den nye situasjonen, og to, til å utnytte den ekspertisen vi allerede er bygget i kraft av å arbeide for et par av disse Blackstone portefølje selskaper, både på betaleren og leverandøren side.

Suresh Ramani: Jeg tror hvis du var å trekke en sammenheng hvor USAs helsevesen har vært tradisjonelt og hvor den beveger seg, tror det er grunn til bekymring jeg. Dersom du ser på forbruk i 2008, brukte dei ca $ 2400000000000 på helsevesenet - som er om lag 17% av BNP - og at $ 2400000000000, 80% av det som gikk til 20% av befolkningen i USA på forsikrede. Dette nummeret dag vil doble seg i løpet av de neste åtte år bruke på helsevesenet vil være ca $ 4500000000000. Slik at du kan se og eksponensiell vekst med alle reformer som Susir har snakket om, slik som universell tilgang og gå utenfor staten å sikre, er risikoen appetitt alle tilbydere skal nå videre.

Den andre store brikke er usikrede mandatene som er konverteringer av ICD9 til ICD10 som i et program, tror jeg, om andre land har vedtatt, har USA å vedta, og som vil være en forskrift som må komme i kraft i 2012 . Så, disse er igjen kostnader som betalere leverandører og behovet for å absorbere.

Et annet stort komponent til dette er på grunnlag av refusjonskrav som vil komme ned, ettersom Obama-administrasjonen vil om $ 400 000 000 000 ut av bruker til å nedbetale underskudd. Så hvis alt dette kommer til å skje, den betalere må fokusere på sine driftskostnader dersom i det hele tatt de er å overleve - eller det vil måtte være en historie om konsolidering eller eliminering ut av 1800 betalere i det amerikanske markedet.

Det er også spørsmålet om regelverket. Med alle disse endringene, er det vanskelig å holde prosesser oppdatert, som følge helsepersonell forsikringen bærere ikke møte forpliktelser overfor staten, til den føderale regjeringen - og de betaler store straffer. Slik Intelenet kan gå inn her og fikse disse problemene. Den viktigste brikken på det er ikke bare vi konsultere men vi faktisk gjennomføre prosessforbedringer. Den andre brikken til dette er at vi får løsninger som er både BPO og teknologi knyttet slik at det er prosessoptimalisering at vi fokuserer på og en tilretteleggerne for som er outsourcing eller offshoring. Slik klart tre ting: regelverket, kjører ned driftskostnadene og forbedre kvaliteten, tror jeg er våre tre søyler, om du vil, av vår service levering.

SSON: Susir, du snakket om de tjenestene som blir outsourcet: prosesser og etterlevelse etc og du nevnte koding. Hvilke andre tjenester du forventer at helsevesenet industrien i USA å sette ut for deg?

SK: Det er to sett av folk i dette rommet: leverandører - i utgangspunktet sykehus og betalere som er forsikringsselskapene. På tilbydernes side er det også selskaper som tilbyr medisinsk utstyr - så igjen en annen stor marked. For eksempel tjenestene vi tilbyr for sykehus blir koding, fakturering tjenester, kontaktsenter support, hevdet penger fra forsikringsselskap - hvis noen går gjennom en prosedyre vi må sikre at legen skriver det på et skjema og skjemaet er skannet og det gjelder oss - vi trenger maskinen, vi må gjøre riktig koding, må vi sende det til forsikringsselskapet for å sjekke at den er dekket. Hvis det ikke er dekket av forsikringen, og det er en egenandel beløp, må vi gå etter de forsikrede. Så vi trenger å heve et lovforslag og sier utfordre betalere det vi har faktureres, vi forhandle og lukke disse spørsmålene. Så er det klager, og klager ledelse. På betalere siden vi mottar fakturaer, betaler vi fakturaer, Vi forsone kontoer.

SSON: Er du disse tjenestene fra land eller gir du fra steder i India?

SK: Det er kunder som ber oss om å gjøre noe arbeid på land i vårt sted, eller i nær-shore steder, eller offshore. Derfor jobber vi med alle modellene. Vi tilbyr kundene både India og Filippinene. Filippinene har mye sykepleiere som enten ser på kommer til USA, eller hvem som har returnert tilbake fra USA Så det er et stort basseng som vi er å peke på å si at "hvis du arbeider med oss i helsevesenet rommet, det kan være en lagt opplevelse for dere når du søker en jobb i USA ". Eller for folk som har kommet tilbake fra USA, når de allerede kjenner nyansene og systemene der, kan de lett ansatt i et miljø som Filippinene. Vi har også et nettsted i Polen, igjen et godt sted fra der vi yte tjenester i helsevesenet.

SSON: Du er tydeligvis ser veldig nøye på amerikanske helsevesenet plass, har du forutse Intelenet eventuelt å utvide til andre land?

SK: Vi har hatt en klient fra Storbritannia i de siste 8 årene. Men som det er en enorm etterspørsel nå fra USA, er vi alle fokusert på USA. [Men] vi vil gå utover USA til andre geografiske områder. India seg selv er et stort marked. Mengden av mennesker som får dekket under forsikringen i India er stort; alle nå ønsker cover og det er mange av helsetjenester selskaper, både på leverandør-og betaleren sider, kommer i India. Dette er et helt nytt marked på oss.

SSON: Så hvorfor tror dere nye kunder - i USA eller India lengre ned linjen - bør registrere med deg i motsetning til noen av dine konkurrenter?

SK: Jeg gjorde omtale til deg at vi har rundt ti selskapene i porteføljen Blackstone, som alle vi jobber med ganske tett - og det arbeidet som de gir oss dekker nesten hele spekteret av arbeid som helsetjenester forsikringsselskaper se på outsourcing . Nå er disse selskapene ikke har blitt brukt til å offshoring og outsourcing så mye som finanssektoren, og en stor ting vil de se etter er, "er dere egentlig gjør dette, hvorfor jeg ser på outsourcing?" Og vi kan demonstrere en faktisk bor tilfelle av det arbeidet de er forventet å outsource. Også det vi har gjort er betydelig styrket vår håndtering av helsetjenester, så vi har i det siste rekruttert om lag et halvt dusin mennesker som er noen av de mest kjente personer i helsesektoren i USA, disse er gutta som faktisk bygger søknader om helsetjenester selskaper. Vi er også å utnytte, gjennom Blackstone porteføljen, nettverk med folk som faktisk virker i selskapene, for å se hvordan de kan arbeide sammen med oss, til å bygge løsninger for noen av selskapene i USA Vi har et program der vi kan faktisk importere mennesker som arbeider med helsepersonell og bedrifter som en del av Intelenet teamet.

SSON: Hvilke andre sektorer tror du vil gi deg størst muligheter for ekspansjon de neste par årene?

Suresh Ramani: Jeg tror det er noen viktige områder som kommer til å vokse i amerikanske markedet. En er verktøy og det andre er regjeringen bruker, men helsevesenet gjør den største veksten kaken. Tydelig tale for oss som organisasjon i USA bidrar med ca en tredjedel av våre inntekter. Vi er likt fordelt på det indiske markedet, samt det britiske markedet. Etter en samlet basis ser vi banknæringen igjen flytting, ikke på en aggressiv tempo, men i et rimelig tempo de neste 18-24 månedene, vi kan se noen god trekkraft i markedet. Og vi er veldig sterk i bank-og finansielle tjenester plass. Vi har i dag nær rundt 8000 personer som jobber i dette markedet, og gjør alle typer behandling som du kan tenke på å gjøre for en bank. Kort sagt, om vi hadde pengene, ville vi være en bank selv!

Et annet område til vekst for oss er reise og gjestfrihet. Susir startet påpekte at folk ikke reiser så mye, men det er et spørsmål om tid: når økonomien begynner å se opp, vil det være etterspørsel etter reiser og hoteller. Så det er et område hvor vi allerede har investert, både onshore og offshore og vi har nær 3.000 personer i dette rommet, så det er igjen et satsingsområde for oss.

Skatt er et fokus for vi særlig i det indiske markedet, som er en soloppgangen industri, med hver måned om lag 1 million kunder blir lagt i det indiske markedet. Telekom står for nær 10% av våre inntekter dag. Og selvsagt vi får inn nye markeder: Australia, Vi har en tilstedeværelse der, Vi har også utføre arbeid for verktøyet selskaper fra Australia. Midtøsten er igjen en god mulighet som vi ser for bank. Og Europa selvfølgelig med Polen som kommer i. Vi har også et senter i Mauritius som har plass til franske muligheter. Og alt dette vil gi oss en identitet for å bli en global aktør i disse markedene som også kan gjøre arbeid for disse markedene fra lavkostland destinasjoner. Slik at klart vi beveger oss bort fra en merkeidentitet for en indisk-basert BPO-leverandør til et globalt BPO leverandør.

SSON: Og kjøper bedrifter på disse stedene et prioritert mål for deg?

Suresh Ramani: Absolutt. Som i USA allerede har vi to sentre i gang med nærmere tusen mennesker, har vi en partner signert i Australia. Susir snakket om å ha et område i Storbritannia nå. Så store markeder, ja, absolutt Jeg tror det er en vekstmotor til oss. Vi ønsker å være til stede med en rimelig befolkningen i hver av disse landene.

SSON: Hvor ønsker du å se Intelenet om fem års tid?

SK: Det vi er virkelig prøver å være er en one-stop shop for alle de tingene forbundet med outsourcing og offshoring. Det er selskaper som ønsker flerspråklig løsninger, det finnes selskaper som ønsker multi-geografi løsninger, det finnes selskaper som ønsker rådgivning løsninger, det finnes selskaper som ønsker teknologiløsninger, er det bedrifter som vil selve forretningsprosesser løsninger, som kan være enten i form av kostnader og med tanke på effektivitet, er det bedrifter som ønsker analytics. Så alt som er en smerte rundt forretningsprosessen siden, er det vi ønsker å virkelig gi. Det er vår fokus, i de neste fem årene som er hva vi ønsker å være: et firma som kan designe, et firma som kan sette i den aktuelle teknologien for å gjennomføre prosjektering, og et firma som kan utføre forretningsprosessen. Så vi ser på et one-stop shop på alle de tingene er knyttet til bedriften prosessen.

SSON: Sammenligning av deg selv med andre indiske BPOs som Wipro og Tata - det er nok som har sprunget ut av India - hvordan ville du sette deg selv i forkant, som organisasjon?

SK: Hvis du ser på Wipro og TCS - alle IT-selskaper, alle de store indiske IT-selskaper, er de hovedsakelig fokus på IT og BPO er en sub-segment av det. Hvis du ser på prosentandel av inntektene som kommer fra BPO versus IT, er BPO en veldig liten komponent. Sammenliknet med IT-selskapene, er vi et fokusert BPO selskap - og jeg tror at folk som ønsker en stor innvirkning, som telekom selskaper eller detaljhandel selskaper eller bank selskaper, som har mye avhengighet god drift for å få nye kunder i nye markeder, ville de på lang sikt heller samarbeide med et fokusert BPO selskap enn en IT-selskap som har fått en undergruppe av BPO, nummer en.

Det vi gjør er i utgangspunktet bolt på teknologier som kan bygge effektivitet i prosessene som er satt ut eller offshored - så vi har skanning løsninger, arbeidsflyt løsninger, ERM løsninger, osv. Mens tilnærmingen som et IT-selskap tar å bygge en løsning. Så det er en forskjell mellom oss to. Det finnes tilfeller der vi mister tilbud til noen av disse IT-selskapene, for det er tilfeller hvor vi vinner tilbud mot dem. Det avhenger hvor kjøper ser på det: hvis de ønsker flere IT og mindre BPO de vil gå til selskaper som TCS eller Wipro. Hvis de ser på spesialiserte BPO-tjenester, kommer de oss.

Det er også tenkt å være konkurranse fra Accentures og IBMs av denne verden, men jeg tror det også problemer med seg i form av kostnader, i forhold til fleksibilitet, det gjelder hastighet og at de har blitt for stort, og vi synes veldig klart vi har en fordelaktig posisjon mot disse fyrene på grunn av størrelse og nimbleness og fart og fleksibiliteten som vi kan klare transaksjoner. Det er her vi har sett har vi klart å vinne mot avtaler disse gutta.

SSON: Og vil du vurdere selv konkurransedyktig på pris?

Suresh Ramani: Absolutt. Vi er best i klassen.

SSON: Selvfølgelig kommer du til å si det! Til slutt vil jeg spørre deg: hva er din definisjon av den perfekte outsourcing forholdet? Og den perfekte klienten?

SK: Jeg tenker i form av de tjenestene som vi tilbyr, alle gir mer eller mindre en lignende tjeneste. På lang sikt det som virkelig teller er det element av tillit. Og min definisjon av en sann forholdet mellom selskapet som er outsourcing og selskapet som leverer en tjeneste er at du virkelig kan leve som en partner. Så hvis du for eksempel ser nedgangstid som vi har hatt i de siste 24 månedene, har folk kommet og bedt oss om ting som ikke er skrevet i kontrakten. De har sagt, "vi har faktisk gitt deg en engasjementet til minimum minimum forpliktelse for så mye: Jeg kan ikke leve opp til det minimum av følgende årsaker." Har vi gått og saksøkt dem? Eller vi har egentlig innsett at det har vært en vanskelig? Jeg har ikke gått den rene brev av kontrakten, men egentlig svarte som en ekte partner, og hjalp mennesker gjennom vanskelige tider. Og de har svart tilbake, til de fleste av selskapene som jeg gav rabatter og som jeg la ut en masse betingelser i kontrakten, har de siste tre til seks måneder komme tilbake og sa "Se, Susir, ser vi på noe nytt, og virkelig ønsker å jobbe med deg, ønsker vi ikke å be om en RFP, vi ønsker bare å feste med du fyrene fordi vi stoler på deg. "

LES ORIGINAL POST: http://www.ssonetwork.com/topic_detail.aspx?id=7010&ekfrm=6&utm_source=ssonetwork.com&utm_medium=SMO&utm_campaign=EZART&utm_content=02_15_2010&utm_term=SHARE_LINK&mac=SSON_REDDIT_SMO_2010

No comments:

Post a Comment