Tillit - Hva Forbrukere virkelig ønske Fra deres Banker

Midt i re-branding trekk og januar salg, nye forbrukerundersøkelser viser at bankene skulle egentlig bli fokus på hvordan de kan bygge tillit mellom seg og Storbritannia offentliggjort før på pæra og tilby cash back-til nye sparere.

Forbruker vaktbikkje Hvilken? undersøkt over 2000 individer i et forsøk på å måle hva den britiske publikum vil fra bankene i de kommende år. Mer enn halvparten av de spurte innrømmet at deres nyttår vedtak var knyttet til å spare penger, sammen med yngre sparere <(16 - 24 år åringer) er den mest penger-bevisste.

Men statistikk over kundene meninger deres banker var litt mer å fortelle, med 77 prosent bedt om at de innen næringen bør ha kunden tillit som deres Nyttårsforsett. I tillegg 85 prosent uttalt at den er veldig viktig at bankene lytter til sine kunder, samtidig som 83 kalt prosent fra regjeringen å lytte til både publikum og bankene som de arbeider med å reformere industrien.

Den nylige Hvilken? Funnene er del av en bredere ordning kalt fremtid Banking Commission som har som mål å bringe sammen holdningene til publikum, myndigheter, banker og andre i et forsøk på å bedre den finansielle sektor.

OUTRIGHT anrop fra det offentlige for bankene å sette stoler i forkant av nyttår planer er et positivt funn, og godt første skritt for den unike kommisjon som skal gi en stemme til de som har blitt hardest rammet av bankkrisen - spesielt etter en rekke rapporter blitt publisert uten at noen offentlige opinion.

Dataene kommer foran på fire arrangementer gjennom året som kunder, bankfolk, vil parlamentarikere og næringsliv alle kunne uttrykke sine meninger om fremtiden for bransjen, før en rapport blir publisert senere i år. Forhåpentligvis så vil det endelige målet med rapporten og kommisjonen for fornyet forbrukernes tillit i banksystemet som Storbritannia flyttes ut av recessionary tider bli realisert.

No comments:

Post a Comment