Hvorfor Bankene Bør målretting latinamerikanere

Savvy bankfolk forstår at det er viktig å opprette forbindelser med utenlandsfødte latinamerikanere i begynnelsen av acculturation prosessen. Utdanning er en viktig del av dialogen. Mens mange forbrukere er kjent med fast food-restauranter, fordi de kommer fra land hvor Burger King opererer, kan dette ikke være sant når det gjelder finansielle tjenester. Mange innvandrere ikke har bankkonto i hjemlandet, så banker og kreditt fagforeninger må utdanne Latinos om fordelene ved å ha en konto.

o R
o Muntlige påvirker sterkt kjøpsbeslutninger. Posisjonering en bank, S & L, eller kreditt fagforening som Hispanic-vennlig vil raskt bli kjent i samfunnet. Sponsor en hendelse, og delta i lokale spanske Chamber of Commerce. En sjekk innløse selskap i Nashville gir ut kaldt flasker med vann på byggeplasser i løpet av sommeren. Gjett hvor arbeiderne hver lørdag går til penger sjekkene sine og kjøpe pengeanvisninger?

o Uttalelser fra tilfredse kunder er en kraftig taktikk. Bruk dem i annonsene, brosjyrer, og direktereklame.

o Tospråklig skilting og kundeservice personell viser at du respekterer og setter pris på Hispanic kunder.

Til slutt, det "unbanked" latinamerikanere vil åpne en bankkonto og det vil føre dem til å bruke andre tjenester, som lån for å kjøpe boliger eller biler. Vil banken din være toppen av sinn?

No comments:

Post a Comment