Smart selskapene når sine
Som president og eier av porselen Patch, er Jonathan Gleason alltid på utkikk etter måter å ytterligere gevinst effektiviteten og opprettholde kundelojalitet, samtidig som driftskostnadene nede. Han er en teknologi buff og en ekte troende i å utnytte IT til å få et konkurransefortrinn. Som utgangspunkt, anerkjent Jonathan lenge siden at det i dagens Internett forretningsprosesser miljø, en sterk tilstedeværelse er ikke bare obligatorisk, men også det er den mest verdifulle markedsførings verktøy som kan sette ham bortsett fra hans konkurrenter. Han forsto også at et nettsted kan bare være effektiv hvis den holder tritt med de dynamiske egenskapene til Internett og gir deg oppdatert informasjon til sine besøkende. Dette, han skjønte, var den stor utfordring - en som krevde mye ressurser.
For å gjøre nettstedet et effektivt markedsføringsverktøy, bestilt Jonathan Blå Robin Inc., til å bygge en ny web infrastruktur for Porselens Lapp - en som kan være organisk. Den nye plattformen ble bygget med en kraftig Content Management System (CMS) hvor autoriserte personell kan oppdatere innholdet på nettstedet on-the-fly.
Med sin EZedit (TM), fokuserte Blå Robin for å levere en robust, fullfunksjons Content Management System for å Porselens Patch med en bruker-vennlig miljø som har plass til flere brukere i selskapet, med varierende nivåer. The CMS gir Porselens Patch med en lett-å-bruke, multi-level godkjente tekst og HTML-editor med lignende egenskaper og funksjonaliteten av populære tekstbehandlingsprogrammer, som deres ansatte var allerede kjent med bruker. Selskapet tok til implementeringen av det nye nettstedet med sine CMS, som en and tar til vann.
Som et resultat, i 2007, har selskapets hjemmeside omgjort til en av de mest kostnadseffektive og viktige lede generatorer og bilde byggmester. I en slik kort tid, har Porselen Patch forandret sin markedsføring fra å bruke en hel side i sin lokale Gule Sider boken til en cyber-basert strategi for å øke inntektene ved å generere mer trafikk til sitt nettsted.
Et annet element som Jonatan hadde identifisert som en kostnad området var hans selskapets tradisjonelle telefonsystem. Utover kostnadene, var telefonen systemet poserer alle slags problemer som påvirket kundeservice og skapte en flaske hals. Jonathan ville ha en avansert telefon system lik den som brukes av formue 500 selskaper, uten at den høye prislappen. Jonathan begynte letingen i Voice over IP-teknologi (VoIP) og gjorde en betydelig mengde forskning på hva selskapene kunne gi mest mulig nyttig og kost effektive løsninger, før du forplikter igjen til Blå Robin, Inc. 's Enterprise Voip (TM) telefonsystem.
Den viktigste fordelen med IP-telefoni er dens kostnadsbesparelser for Porcelain patch. Blue Robin's Enterprise VoIP (TM) har kommet med vesentlige kostnadsbesparelser samtidig som en rekke nye funksjoner.
Jonathan hadde for lenge siden forstått at konkurrere effektivt i eWorld, må hans virksomhet infrastruktur har to vesentlige komponenter: En høyhastighets Internett-tilkobling og et avansert telefonsystem. Ankomsten av VoIP-teknologi gjør det mulig å si farvel til tradisjonelle telefonen og PBX telefonen systemer samt høye kostnader forbundet med flere telefonlinjer. Som et spørsmål om posten, den # 1 grunnen Porselens Lapp vedtatt en VoIP-telefon system var pris, pris og kostnader. Enterprise Voip (TM)-system fra Blå Robin er langt mindre kostbart å distribuere enn en tradisjonell PBX og det har vært langt billigere måned-til-måned enn betale store telefonregningene Porselens Patch pleide å ha. I tillegg til reduserte månedlige kostnaden for Enterprise Voip (TM) telefonsystem, selskapet også sett å holde den første og eventuelle periodiske kostnader nede, samt å sikre enkelhet i implementering og bruk. Blue Robin lykkes i å møte og overgå alle Porselens Patch krav.
Som mange selskaper dag, er Porselen Patch opplever fordelene ved IT første hånden som en sentral komponent i sine forretningsstrategier. Jonathan vil fortsette å bruke ny teknologi for å drastisk endre deres virksomhet funksjoner og til å skifte kostnadsstruktur som resulterer i hva enkelte kaller den, "informasjon basert organisasjon." Implementering til dagens nye teknologier viser hvordan en bedrift kan lykkes vokse fra i, skaper en syklus av kostnadskontroll, som fører til bedre produkter og tjenester, som fører til flere vekst.
No comments:
Post a Comment