Investorer og penger folk er opptatt. De trenger å filtrere ut en glut av informasjon hver eneste dag. Gjør det enkelt på dem og deg selv.
Med en kortfattet kapsel som registrerer spenningen og potensialet av din ide elle
Du vil også sparer tid ved ikke å planlegge en fullstendig presentasjon av din forretningsplan om du bare kommer til å få et nei.
Bruk godt utformet heis banen for å raskt sile og sortere alle potensielle pengene kilder og finne ut hva som gjør en god kamp.
Laging Din Pitch ...
1. Hva er innholdet i virksomheten din ide eller konsept? Er det detaljhandel, engros, et produkt, en tjeneste?
2. Fange spenningen og potensialet i ideen din. Hva er den mest overbevisende elementer av din forretningsidé? Lag en liste og deretter prioritere dem. Bruk den første eller to oppføringer på listen som kjøtt av meldingen.
3. Hva gjør din ide annerledes eller unik? Er det et nytt produkt? Har du en ny måte å markedsføre det? Har den en lojal fanbase allerede? Noen berømte støttespiller?
Bruk disse tre enkle trinn for å klargjøre ideen din deretter lage det til en spennende 15 sekunders elevator pitch. Gjør din pitch lett å huske både deg og investor.
Praksis, bore og øver til du kan presentere det uten å tenke. Si det høyt. Betyr det flyt og har en fin ring? Øv den på et familiemedlem eller venn - gjør det fornuftig for dem?
Når du er klar finne noen investorer og gå for det.
No comments:
Post a Comment